My Settings
Select your browsing options below
Bij CycleStore willen wij dat de afhandeling van uw retourzending zo eenvoudig mogelijk is.
12 maanden retourbeleid
Wij bieden u graag een 12 maanden retourbeleid!
Waarom?
Wij zijn ons ervan bewust dat mensen soms een voordelig product buiten het seizoen aanschaffen en het een paar maanden lang niet gebruiken, of een cadeau voor iemand dat vervolgens een maand of twee niet wordt uitgepakt.
Dus als u in de zomermaanden een voordelige verlichting set of een thermische jersey koopt en deze voor het midden van de winter niet uit de lade haalt, kan het zijn dat u erachter komt dat u toch iets anders wilt. Stuur het retour en u krijgt uw geld volledig terug. Het enige dat wij vragen is dat de producten naar ons worden teruggestuurd, in de originele verpakking en in dezelfde ongebruikte staat als waarin u ze heeft ontvangen.
Koop met vertrouwen!!
Als u niet compleet tevreden bent met een product kunt u het naar ons retour sturen, en voor zover het product niet is gepast of gebruikt geven wij graag uw geld terug.
Wij behouden het recht om retour gezonden goederen die niet in overeenstemming met ons retourbeleid zijn teruggestuurd te weigeren, en we kunnen u verzoeken de verzendkosten te betalen voor de verzending van dergelijke producten terug naar u. Ons retourbeleid heeft geen invloed op uw wettelijke rechten.
Afhankelijk van welke postdienst u gebruikt kan het tot 7 werkdagen duren voordat wij uw retour verzending ontvangen. Wanneer we uw goederen ontvangen hebben zullen we ze echter binnen 24 uur inspecteren en verwerken. Restitutie zal automatisch worden uitgevoerd via dezelfde methode die is gebruikt bij de aanschaf van de goederen. Zodra uw retourzending door ons team is verwerkt sturen we u een e-mail om u hiervan op de hoogte te stellen. Neem in het onwaarschijnlijke geval dat u deze e-mail niet binnen 10 dagen na het versturen van uw pakket ontvangt contact op met ons Klantenservice Team.
Als het product retour gezonden is als gevolg van onze fout (beschadigd, defectief, verkeerd product verzonden etc.) zullen wij de kosten voor prioriteit verzending of standaard pakketverzending terugbetalen.
Als u om welke reden dan ook een fiets retour wilt zenden zult u zelf het transport moeten regelen en bent u aansprakelijk voor de staat van de fiets tijdens het transport. Neem voor verdere vragen contact met ons op.
OMRUILEN
Wanneer uw aankoop niet alles is wat u ervan verwachtte (maatvoering etc.) en u wilt een product omruilen, dan is het eenvoudigste en snelste dat u kunt doen een gloednieuwe bestelling plaatsten voor uw nieuwe product, en het oude product retour zenden voor een volledige restitutie.
GARANTIE
Neem a.u.b. contact met ons op voordat u een product met garantie retour stuurt. Ons team kan problemen soms oplossen, waardoor onnodige vertraging voorkomen wordt.
ZONNEBRILLEN
In alle gevallen kunnen we alleen producten met een compleet ingevuld retourformulier accepteren.
Let op: deze overeenkomst is niet van toepassing op aan bederf onderhevige goederen zoals energievoeding, dranken en voedingssupplementen.